Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Organizery dostępne w magazynie wysyłamy w ciągu 2-3 dni. Czas oczekiwania na organizer przygotowywany na zamówienie wynosi do 14 dni roboczych.
Czy jest możliwość odbioru osobistego?
Zamówienia składane w sklepie online, są wysyłane jedynie przesyłką kurierską lub paczkomatem. Nie ma możliwości odbioru osobistego.
Wyjątkiem są okazjonalne targi.
Czy mogą zostać wprowadzone drobne zmiany w produkcie?
Tak, organizer może zostać spersonalizowany, wg Twoich potrzeb. Zajrzyj do zakładki PERSONALIZACJA. Szyjemy również organizery w opcji BE SPOKE do torebek, do których nie mamy dostępnych organizerów w ofercie regularnej. Skontaktuj się z nami w celu ustalenia szczegółów, by efekt końcowy był jak najbardziej zadowalający.
Co zrobić, gdy otrzymałam/em inny produkt, niż zamówiony?
Skontaktuj się z nami za pośrednictwem e-mail: hello@simplepattern.pl oraz dołącz zdjęcia produktu, który otrzymałeś.
Dołożymy wszelkich starań, by w jak najszybszym czasie właściwy produkt znalazł się w Twoich rękach.
Jak mogę dokonać zwrotu?
Oczywiście! Aby dokonać zwrotu zakupionego produktu, należy wypełnić formularz zwrotu dołączony do przesyłki i odesłać produkt
w nienaruszonym stanie na adres podany w formularzu wraz z dowodem zakupu. Czas na przyjęcie przez nas
zwrotu wynosi 3 dni robocze, a zwrot płatności nastąpi do 14 dni od potwierdzenia przez przyjęcia zwróconego produktu.
Mam problem techniczny z płatnością i nie chcę by moje zamówienie przepadło ? Co robić?
Na opłacenie zamówienia czekamy do 2 godzin od jego złożenia w sklepie internetowym. Jeśli pojawią się problemy techniczne,
skontaktuj się z nami: hello@simplepattern.pl lub telefonicznie: 883275481, postaramy się jak
najszybciej znaleźć rozwiązanie, a Twoje zamówienie nie zostanie automatycznie anulowane.