Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Czas oczekiwania na zamówienie wynosi 14 dni roboczych.
Czy jest możliwość odbioru osobistego?
Zamówienia składane w sklepie online, są wysyłane jedynie przesyłką kurierską. Nie ma możliwości odbioru osobistego.
Wyjątkiem są okazjonalne targi.
Czy mogą zostać wprowadzone drobne zmiany w produkcie?
Tak, Twój produkt może zostać spersonaliwowany, wg potrzeb. Jest to usługa dodatkowo płatna.
W taki przypadku należy dodać do koszyka USŁUGA PERSONALIZACJI i w uwagach do zamówienia, krótko opisać
sugerowane zmiany. Skontaktujemy się z Tobą w celu szczegółów, by efekt końcowy był jak najbardziej zadowalający.
Co zrobić, gdy otrzymałem inny produkt, niż zamówiony?
Skontaktuj się z nami za pośrednictwem e-mail: simplepattern24@gmail.com oraz dołącz zdjęcia produktu, który otrzymałeś.
Dołożymy wszelkich starań, by w jak najszybszym czasie właściwy produkt znalazł się w Twoich rękach.
Jak mogę dokonać zwrotu?
Aby dokonać zwrotu zakupionego produktu, należy wypełnić formularz zwrotu dołączony do przesyłki i odesłać produkt
w nienaruszonym stanie na adres podany w formularzu wraz z dowodem zakupu. Czas na przyjęcie przez nas
zwrotu wynosi 3 dni robocze, a zwrot płatności nastąpi do 14 dni od potwierdzenia przez przyjęcia zwróconego produktu.
Mam problem techniczny z płatnością i nie chcę by moje zamówienie przepadło ? Co robić?
Na opłacenie zamówienia czekamy do 2 godzin od jego złożenia w sklepie internetowym. Jeśli pojawią się problemy techniczne,
skontaktuj się z nami : simplepattern24@gmail.com lub telefonicznie: 883275481, postaramy się jak
najszybciej znaleźć rozwiązanie, a Twoje zamówienie nie zostanie automatycznie anulowane.