Najczęściej zadawane pytania
Organizery dostępne w magazynie wysyłamy w ciągu 2-3 dni. Czas oczekiwania na organizer przygotowywany na zamówienie wynosi do 14 dni roboczych.
Zamówienia składane w sklepie online, są wysyłane jedynie przesyłką kurierską lub paczkomatem. Nie ma możliwości odbioru osobistego. Wyjątkiem są okazjonalne targi.
Tak, organizer może zostać spersonalizowany, wg Twoich potrzeb. Zajrzyj do zakładki PERSONALIZACJA. Szyjemy również organizery w opcji BE SPOKE do torebek, do których nie mamy dostępnych organizerów w ofercie regularnej. Skontaktuj się z nami w celu ustalenia szczegółów, by efekt końcowy był jak najbardziej zadowalający.
Skontaktuj się z nami za pośrednictwem e-mail: hello@simplepattern.pl oraz dołącz zdjęcia produktu, który otrzymałeś. Dołożymy wszelkich starań, by w jak najszybszym czasie właściwy produkt znalazł się w Twoich rękach.
Oczywiście! Aby dokonać zwrotu zakupionego produktu, należy wypełnić formularz zwrotu dołączony do przesyłki i odesłać produkt w nienaruszonym stanie na adres podany w formularzu wraz z dowodem zakupu. Czas na przyjęcie przez nas zwrotu wynosi 3 dni robocze, a zwrot płatności nastąpi do 14 dni od potwierdzenia przez przyjęcia zwróconego produktu.
Na opłacenie zamówienia czekamy do 2 godzin od jego złożenia w sklepie internetowym. Jeśli pojawią się problemy techniczne, skontaktuj się z nami: hello@simplepattern.pl lub telefonicznie: 883275481, postaramy się jak najszybciej znaleźć rozwiązanie, a Twoje zamówienie nie zostanie automatycznie anulowane.